Tématické sekce konference

  1. Trendy v marketingu, obchodu a turismu
  2. Inovativní a udržitelné přístupy v podnikání a managementu
  3. Finanční management, účetnictví a využití kvantitativních metod v podnikatelském prostředí
  4. Udržitelnost ve veřejném sektoru
  5. Podnikání a spolupráce se soukromým sektorem jako součást života obcí
  6. Aplikace AI v organizační praxi a ve vysokoškolském vzdělávání
  7. Digitalizace v projektovém managementu

Výstupy z konference

Příspěvky, které úspěšně projdou recenzním řízením, budou zařazeny do sborníku konference nebo do časopisu Trendy v podnikání, který je indexován v databázi ERIH+. Vědecký výbor konference doporučí odeslání konferenčního sborníku k indexaci do databáze WOS. Pro publikování ve sborníku konference jsou preferovány příspěvky napsané v angličtině. Finální rozhodnutí o zařazení příspěvku je v kompetenci Vědeckého výboru konference. Autor může preferované umístění příspěvku (ve sborníku nebo v časopisu Trendy v podnikání) uvést při vkládání příspěvku v okně Komentář pro editora.

Cíle konference

  • Prezentace výsledků vědecké a odborné činnosti účastníků konference,
  • setkání a diskuse akademických pracovníků, doktorandů a odborníků z praxe,
  • navázání kontaktů pro spolupráci ve výzkumné a publikační činnosti a pro spolupráci s praxí.

Jednací jazyky konference

Anglický, český, slovenský


Místo konání konference



Konference se uskuteční v konferenčních prostorách pivovaru Plzeňský Prazdroj, U Prazdroje 7, 304 97 Plzeň.


Poplatky



Včasná platba (Early Bird) – do 30. 9. 2024:
CZK 6 250 / EUR 250
CZK 5 000 / EUR 200 (pro studenty doktorského studia – Ph.D.)*

Standardní platba – od 30. 9. 2024:
CZK 7 250 / EUR 290
CZK 6 000 / EUR 240 (pro studenty doktorského studia – Ph.D.)*

*Ph.D. student jako účastník musí poslat naskenovanou kopii svého platného potvrzení o studiu na email: tvp@fek.zcu.cz před platbou sníženého studentského účastnického poplatku.

Účastnický poplatek zahrnuje:
Účastnický poplatek zahrnuje účast na konferenci, náklady na recenzní řízení, publikování příspěvku (dle výsledků recenzního řízení), občerstvení a oběd v obou dnech konference, večeři formou rautu a účast na společenském večeru v Plzeňském Prazdroji (21. 11.), doprovodný program (prohlídka pivovaru Plzeňský Prazdroj). V účastnickém poplatku není zahrnutá doprava a ubytování.

Účastnický poplatek je třeba uhradit za každého účastníka zvlášť (nezasílejte prosím poplatky za více osob ve stejné platbě).
Bankovní účet č. pro tuzemský platební styk v Kč (v rámci ČR): 4811530257/0100
Mezinárodní bankovní účet č. pro platby v CZK (IBAN): CZ8101000000004811530257
Mezinárodní bankovní účet č. pro platby v EUR (IBAN): CZ0401000000004845500267
Variabilní symbol: 514001
Banka: KB, a.s. Na Příkopě 969/33, 11407 Praha 1, Česká republika
SWIFT: KOMBCZPPxxx
Adresa správce/majitele účtu: Západočeská univerzita v Plzni, Univerzitní 8, 306 14 Plzeň, Česká republika
Zpráva pro příjemce: zde prosím napište své příjmení

Účastnický poplatek nezahrnuje poplatky za bankovní převod. Účastnický poplatek nelze stornovat v případě neúčasti na konferenci.

Potvrzení o zaplacení zašlete na email tvp@fek.zcu.cz do 11. 11. 2024.


Důležité termíny



Prodloužené termíny pro nové registrace.

Registrace na konferenci (autoři příspěvků)4. 10. 2024
Zaslání abstraktudo 4. 10. 2024
Zaslání příspěvkůdo 18. 10. 2024
Registrace (bez příspěvku, co-autoři) do 18. 10. 2024
Úhrada účastnického poplatku včasná platba 30. 9. 2024
standardní platba 31. 10. 2024

Konference je pořádána v rámci řešení projektu SVK1-2024-014 Trendy v podnikání 2024.


Kontakt

Západočeská univerzita v Plzni
Fakulta ekonomická
Univerzitní 22
306 14 Plzeň
E-mail pro dotazy ke konferenci: tvp@fek.zcu.cz


Sekce č. 6. je podporovaná z projektu Visegrad Fund No. 22410207, Innovation of the education process towards implementing AI tools.

Sekce č. 5 a 7 jsou podporovány z projektů Technologické agentury ČR: TQ01000007 Mladí lidé jako aktéři budoucího rozvoje obcí a měst a TQ01000074 Digitalizace výuky projektového managementu s využitím konceptu serious games, virtuální a rozšířené reality s ohledem na aktuální potřeby businessu.